Новини

09 Липень 11:38
Тільки офіційне звернення громадян є підставою для вжиття відповідних заходів Держпродспоживслужбою!
Тільки офіційне звернення громадян є підставою для вжиття відповідних заходів Держпродспоживслужбою!

Держпродспоживслужба часто отримує повідомлення або згадування в соціальних мережах, в яких споживачі інформують про порушення умов зберігання, виробництва та/або реалізації харчових продуктів.

З огляду на зазначене, нагадуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 р. №303 в Україні припинено проведення планових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану.

Проте, відповідно до наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 р. №5, позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників можуть проводитись, зокрема, на підставі офіційного звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

Тому, за наявності інформації про порушення у сфері безпечності харчових продуктів, просимо не тільки ділитись такою інформацією в соціальних мережах, а направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:

 

Записатись
Подати скаргу