Новини

26 Лютий 10:45
Програма "Споживач" - Випуск 96
Програма "Споживач" - Випуск 96

Знижками або подарунками зацікавити споживача зробити покупку стає все важче, тому спритні підприємці вигадують нові схеми аби привернути увагу покупця та продати свій товар з максимальним прибутком.

Як гриби після дощу з'являються новітні програми лояльності, дисконтні картки, бонуси, додаткові гарантії та страхування покупки. Більшість таких пропозицій містять інформацію, яка вводить споживача в оману, що є прямим порушенням чинного законодавства.

У новому випуску програми "Споживач" надається декілька прикладів з використання нечесної підприємницької практики та корисні поради, які допоможуть споживачам не потрапити на маркетинговий гачок і не втратити власні кошти.

 

 

Записатись
Подати скаргу