11 Червень 15:13
Відбувся тренінг з питань попередження проявів сексистської реклами
7-8 червня 2018 року в Києві відбувся тренінг з питань попередження проявів сексистської реклами.
Організаторами тренінгу виступили ГО "Українська Асоціація Маркетингу", представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта, проект "Свобода медіа в Україні".
Участь у семінарі взяли представники центрального апарату та територіальних органів Держпродспоживслужби, а також експерти Індустріального Гендерного Комітету з реклами.
Протягом двох днів навчання були обговорені питання щодо:
- реалізації державної політики забезпечення рівних прав та можливостей;
- експертизи реклами та співпраці з громадянським суспільством;
- критеріїв дискримінаційної реклами.
Також, в ході тренінгу спеціалістами був визначений алгоритм роботи ДПСС України з громадянським суспільством та узгоджені плани співпраці ІГКР та ДПСС.